Heips heips! Ei saanut se kaverini ongittua noita Breittoja mistään. Anteeksi vain ;(

Kehittelen siihen jonkun juonenkäänteen varmastikin. Mutta osaan:

Varoitan muuten, että osaa hyppii aika paljon, koska ei siellä tapahtunut mitään kummallista, niin unohdin ottaa kuvia. Anteeks anteeksi anteeksi....

 

snapshot_3a19120f_9a22b35a

Tässä on suloinen Tony.

snapshot_3a19120f_9a22b5bd

Tässä on pieni Kim. Kaksi poikaa siis minulle ja Sakelle siunaantui.

snapshot_3a19120f_ba22b6fd

Sakke ei ollut saanut pitkään aikaan ylennystä, joka tarkoitti lastenhoitoa minulle. Rahaa ei ollut uuden asunnon takia, jotta olisimme saaneet vaikka lapsenvahdin.

snapshot_3a19120f_fa22b72a

Se yksi vain nukkui päivät. Välillä teki mieli heittää se pellolle, kun ei mitääb saanut tehtyä, mutta silti jokin pieni ääni sisälläni sanoi aina vastaan.

snapshot_3a19120f_7a22b781

Beth se jaksoi aina kiukutella, mikään ei tuntunut olevan hyvin.

snapshot_3a19120f_9a22b7a2

Annie taas oli ihan toista maata, hän ei juurikaan huutanut. Annie vain leikki ja halaili siskoansa.

snapshot_3a19120f_1a22b86c

Sakke oli aina toivonut poikaa ja sen huomasi. Tyttöjen hoitamisesta hän ei ollut kiinnostunut, mutta Tonyn ja Kimin kanssa hän jaksoi peuhata.

snapshot_3a19120f_fa22b883

Kun tilanteet rauhoittuivat vähän ja Sakke sai vapaata töistä, sain minäkin hermolomaa. Maalaaminen rauhoitti mieltäni ja tuntui pitävän minut järjissäni.

snapshot_3a19120f_7a22ba9d

Pian olikin jo poikien syntymäpäivä. Koska rahaa ei juurikaan ollut käytimme tyttöjen kynttilöistä jääneitä ja väri oli väärä, mutta ei se mitään.

snapshot_3a19120f_5a22bbda

Kim viihtyi hyvin paljon tyttöjen seurassa.

snapshot_3a19120f_7a22bbe6

Tony taas rakasti seurata minua ja Sakkea. Hän oli aina kerjäämässä huomiota.

snapshot_3a19120f_7a22bea3

"Sakke kulta, toisikko sen tuttipullon tänne?" Huusin alakertaan samalla Kimiä kantaen.

"Mull on...ööö... Mun pitää mennä tekee lumityöt!" Sakke huudahti ja meni pihalle. Olin tyrmistynyt, eihän näillä leveysasteilla edes ole lunta!

snapshot_3a19120f_5a22c8b6

Aloin olla päivä päivältä väsyneempi. Huomenna olisi tyttöjen syntymäpäivä, mitähän siitäkin tulee. Lähetin kyllä kuvia ja kutsun äidille ja isälle. On mennyt jo yli vuosi ja heistä ei ole kuulunut mitään.

snapshot_3a19120f_da22cb35

Tässä on Annie. Rupesin vain ihmettelemään Saken osuutta tyttöön, huomaessani tämän olevan jopa Sakkea tummempi. Mitähän olen mennyt tekemään?

snapshot_3a19120f_9a22cb60

Beth ei ollut mitenkään niin tumma kuin Annie oli. Minun on löydettävä se päiväkirja ja pian.

snapshot_3a19120f_7a22d22a

Pian tuli tyttöjen aika mennä koulunpenkkiä kuluttamaan.

snapshot_3a19120f_9a22d049

Bethin huoneessa oli joka ilta kokontuminen leikkimään. (Tiedän tiedän, seinä näkyy...)

"Sä saat olla toi ruma!" Annie tokaisi ja heitti nuken Bethille.

"Miks? Mä en haluu olla toi ruma!"

"Rumat saa leikkiä rumilla!" Annie ärähti ja lähti pois.


snapshot_3a19120f_5a22d055

"Tony! Et pompi sillä sängyllä!" Huusin kun kuulin epämääräisiä ääniä Tonyn huoneesta.

snapshot_3a19120f_ba234fb8

En ollut aikoihin soittanut Markolle. Jos hän olisi tietoinen mitä tuli tehtyä sillon vuosia sitten.

snapshot_3a19120f_1a22d09c

Kim oli mestari välttelemään kotitöitä. Aina kun hänen piti auttaa minua jossain hän juoksi karkuun ja meni piiloon. Sakkekaan ei saanut Kimiä kuriin.

snapshot_3a19120f_fa235023

Maalaukseni oli viimenkin valmis. Sakke tosin nauroi sen pystyyn.

snapshot_3a19120f_1a23511e

"Äiti mä sain kympin!" Beth hyppäsi bussista ja huudahti. Tosin hän ei ollut ainut joka oli saanut kympin, myös Annie ja Tony sai. Valitettavasti Kim ei yltänyt samaan tasoon.

snapshot_3a19120f_5a23520d

Poikien kasvettua Annie ei enään viettänyt aikaa Bethin kanssa. Hän oli aina Kimin ja Tonyn kanssa. Syyksi hän sanoi sen että Beth vain oli tylsä.

snapshot_3a19120f_fa23526a

"Ja sit se heitti mua päin paperitollon!" Beth valitti.

"Enpäs! Valehtelet!" Kim huusi ja katsoi minua koiranpentusilmillä.

"Nyt riita poikki! Isänne tulee kohta ja että halua hänen suuttuvan!" Tokaisin ja laitoin pihvit pannulle. Sakesta tosiaan oli tullut viimeaikoina pelätty henkilö. Hän tuli vihaisena kotiin usein ja sai lapset pelkäämään.

snapshot_3a19120f_da235326

Tiskillä syöminen oli lasten mielestä parasta. En itse ymmärtänyt miksi syödä tiskillä kun ruokapöytäkin oli olemassa.

snapshot_3a19120f_9a235431

Tänään Sakke tuli kuitenki erilainen ilme kasvoillaan kotiin. Hän ei heti huutanut tai haukkunut. Hän tuli hymyillen ja kertoi saaneensa bonuksen ja ylennyksen.

snapshot_3a19120f_1a2359d1

Lauantait oli yhtä helvettiä. Minun yrittäessä nukkua lapset huusivat ja kähjäsivät. Piiretyt raikui tv:stä. Komensin heidät pihalle jotta Sakke saisi nukuttua. Olin valmis heittämään sen paskiaisen pihalle, ellei käytös muuttuisi!

snapshot_3a19120f_ba2359dc

"Vähän sä kuset! Kim en mä haluu leikkii Bethin kaa! Vaihetaan jo mä haluun leikkii Annien kaa!" Tony sanoi koppavasti ja katsahti Bethiin.

"No en määkää sen kanssa tahdo leikkii!" Kimi ärähti.

"Jos joku opettais mua, en ehkä olis niin huono tässä!" Beth intti vastaan.

snapshot_3a19120f_ba235cd5

Minun oli aika kantaa korteni kekoon. Sainkin äkkiä paikan lastentarhan avustajana.

snapshot_3a19120f_ba2361d7

"Sinä olet hyvä poika! Voi kyllä olet!" Lässytin Silakalle kylvettäessäni sitä, vaikka tiesin että ei se minua ymmärtänyt. 

 

 

Siinä olkaa hyvä. Olisiko kukaan kiinnostunut taloesittelystä? Kun uskon että se lopullinen koti on löytynyt. Rakastan tuota taloa, ja sitä on helppo laajentaa jos on tarve.