Kiiitos taas kaikille kommentoijille! Ilman teitä ei ole hyötyä kirjoittaa :D Viime osa oli aika haikeissa tunnelmissa. Katsotaan miten tässä käy.

Osaan --->

snapshot_3a19120f_fa27db2b

"Saatana! Kolmas jälki-istunto viikon aikana! Ja koulua on ollut vain päivä! Ja sinnekään et hinannut sitä persettäsi!" Jaskan huuto kaikui alas asti.

"Älä sä vittu saarnaa mulle!" Annie vastasi koppavasti.

snapshot_3a19120f_da27db7d

"Millä oikeudella sä tuut mulle huutaan, itte et saa ees perhettä pidettyy kasassa!" Annie tiuskaisi ja katsoi Sakkea syyttävänä.

"Minä olen sinun isä! Ja minä määrään, SINÄ olet vain säälittävä kakara!" Nyt minun oli aika puuttua peliin.

snapshot_3a19120f_7a27dbb7

Beth, joka ei siskonsa tavoin ollut mitenkään railakas tai raju ei kestänyt moista. Harvase päivä kun minä tai Sakke tai Annie ja Sakke tappeli Beth itki huoneessaan.

snapshot_3a19120f_da27dbdd

"Sinä et huuda minun lapselleni!" Karjuin Sakelle, häntä ei taaskaan se liikuttanut. 

"On se minunkin kakara! Vaikka en niin haluaisi! " Sakke sanoi koppavasti ja käänsi selkänsä Annielle.

"Vedä käteen!" Annie haistatteli ja men kohti Bethin huonetta.

snapshot_3a19120f_ba27dc11

Tony ja Kim esittivät ettei ymmärrä tilannetta, mutta kyllä he sen tajusivat. He vihasivat isäänsä yhtäpaljon kuin minä! Annie sai silti pidettyä kaikki lapset kasassa, kun pysyi itse rohkeana.
"Älä sä nyt itke!" Annie otti Bethin halaukseensa ja taputti selkää.

snapshot_3a19120f_da27dd06

"Sä et voi tehä tätä! Mullakin on oikeus rakkauteen! Mulla on oikeus ihmiseen joka välittää musta!" Kyyneleet valuivat silmistäni, olen kyllästynyt ainaiseen riitelyyn.

snapshot_3a19120f_7a27dd35

Katsoin Sakkea vihaisesti. Hän yritti vältellä katsettani. Jos olisin sillon tiennyt kuinka tässä kävisi, en olisi ikinä ottanut häntä!

"No kuka tollasen lumpun haluaa!" Sakke ärähti ja lähti alas.

snapshot_3a19120f_3a27dda6

Sakke meni suosilla sohvalle nukkumaan, missä olikin viettänyt jo tovin.

snapshot_3a19120f_da27de37

Kuulin aamulla ääniä vierestäni ja kun katsoin Sakke penkoi laatikkoja ja heitti vaatteensa kassiin. Hän lähti pois huoneesta ja menin ikkunaan katsomaan. Viimeinen kerta kun näin hänet oli kun hän juoksi pakoon.

snapshot_3a19120f_9a27deb3

Aamulla Annie meni iloisena herättämään kaikki. Hän sai aina kaikki paremmalle tuulelle. Se oli hienoa, ilman häntä en selviäsi Kimin, Tonyn ja Bethin huolista.

snapshot_3a19120f_7a27def6

Aamulla menin töihin, työni alkoi ennen lasten koulua. Oli aika taas ottaa imelä tekohymy naamalle ja nauraa muiden merkityksettömille asioille, joita ne kertoi, luulten että minua kiinnostaa.

snapshot_3a19120f_9a27df74

Viimeisenä tuli Silakan vuoro lähteä töihin.

snapshot_3a19120f_da27dfb6

Annie toi kaverinsa koulusta kotiin, sitä tapahtui usein. Sosiaalinen kun oli, ja sen huomasi kaikkien poikien katseista että Annien erilaisuus ja salamyhkäisyys kiehtoi näitä.

snapshot_3a19120f_da27e048

"Mä tiedän yhen joka tykkää susta..." Annie sanoi varovasti Jonille.

snapshot_3a19120f_1a27e05b

"Annie oikeesti?" Jonin kasvoille levähti makea hymy.

"Joo joo, mun sisko, Beth. Kai sä sen muistat. Se on ihan lätkässä suhun." Annie sanoi vakuuttavasti ja hymyili. Joni rupesi nauramaan kovaan ääneen ja Annie tunsi olonsa vaivaantuneeksi.

snapshot_3a19120f_9a27e0e9

Beth ei onneksi ollut kuulemassa. Hän teki läksyjä huoneessaan.

snapshot_3a19120f_da27e11f

Koska Annie keksi parempaa tekemistä kuin leikkiminen oli poikien leikittävä kaksin. Tosin perinteinen rosvo ja poliisi oli jo unohdettu.

snapshot_3a19120f_3a27e17c

"Mut miten sulla menee?" Beth aloitti varovasti. Joni katsoi tätä hetken.

"Annie kerto jo. Meistä ei tuu ikinä mitään, mulla on ihan muut mielessä!"

snapshot_3a19120f_1a27e189

Beth huokaisi pettyneenä hän luuli sen auttavan että Joni kuulisi hänen tunteet Annien suusta.

"Annie tuu tänne, kirjastotäti ahdistelee!" Joni sanoi ivallisesti ja ylhäältä kuului pientä hihitystä. Pian Annie sipsutti alas ja lähti kylälle Jonin kanssa.

snapshot_3a19120f_3a27e1ce

Beth katsoi ikkunasta ja huomasi kuinka Joni hivutti kätensä Annien lantiolle. Bethin sydän tuntui pysähtyvän. Mitä Annie tekisi? Menisikä hän mukaan, veisikö hän Bethin rakkaan? Annie vain käveli kauemmas ja rupesi näpräämään puhelinta. Beth huokasi helpoituksesta, ainakaan vielä Annie ei ollut pettänyt häntä.

snapshot_3a19120f_ba27e215

Annie poseerasi tyytyväisenä peilin edessä. Hän oli tullut ruokailuksi kotiin ja Joni oli tunkenut mukaan.

snapshot_3a19120f_5a27e22e

"Sit näiks sä kun mä hyppäsin!" Joni kehuskeli. Annie ei edes vaivautunut esittämään kiinnostunutta.

"Mitä sä sönkötät?" Annie katsoi Jonia kummaksuen.

snapshot_3a19120f_ba27e250

Beth katsoi surullisena ohi mennessä, vaikka Annie torjuu Jonin päivittäin ja pitää asiat vain kaveri tasolla, Joni jaksaa yrittää. Bethiä hän ei silti kelpuuta vaikka kuinka tämä yrittää. Se masensi Bethiä.

snapshot_3a19120f_da27e2d5

Kaikki silti kiisteli paikasta syödä tiskillä. Tony oli tullut kipeäksi vesileikkien aikana ja makasi toipilaana sängyssä, täytyy viedä hänelle keittoa.

snapshot_3a19120f_5a27e345

"Enhä mä niin ruma oo?" Beth katsahti peiliin irvistäen, hänen itsetuntonsa oli matalalla.

snapshot_3a19120f_1a27e45c

Sakesta ei ollut kuulunut kuukaisiin mitään. Oli joka ilta haikeaa mennä yksin nukkumaan. Muistelin sitä tunnetta mikä minut valtasi kun Sakke tuli viereeni ja painaitui kiinni.

snapshot_3a19120f_da27e4c3

Sain ajatukseni pois Sakesta maalaamalla jotain niin taiteellista, etten edes itse käsittänyt sitä. Viikonloppuna koulu oli kiinni ja lapset kotona. Minullakaan siis ei ollut töitä.

snapshot_3a19120f_1a27e53e

Tonykin oli parantunut viikonlopuksi. Hän leikki Silakan kanssa usein, koska Kim hakeutui automaattisesti Annien seuraan.

snapshot_3a19120f_7a27e5cd

"Annie, mulla olis yks juttu missä tarvittisin apua..." Beth sanoi arasti. Annie suostui auttamaan tätä.

snapshot_3a19120f_9a27e7a4

"Miltä mä näytän?" Beth kysyi varovasti ja katsoi Annieta pelokas ilme kasvoillaan.

"Hyvältä! Että mä oon hyvä!"

snapshot_3a19120f_ba27e7b5

"Kiitos tuhannesti Annie!" Beth halasi tätä hymyillen.

"Hei, se kävi munkin imagon päälle kun sisko näytti kirjastonhoitajalta!" Annie naurahti ja lähti pois.

 

Seuraavissa kuvissa on vahingossa noi ajatukuplien pallot jäänyt! Anteeksi!


snapshot_3a19120f_ba27e971

Sakella oli vielä avain. En ollut nähnyt tätä vuoteen, joten avainta en ollut saanut otettua edes pois. Olin yllättyny kun se tuli muina miehinä pyytämään anteeksi minulta.

"Sua ei oo näkynyt vuoteen miten luulet että me kestetään tää uudestaan!" Ärähdin Sakelle.

snapshot_3a19120f_da27e983

Ennenkuin sain suuni uudestaan auki Kimi hyökkäsi paikalle.

"Miten sä voit tehdä tän meille!" Hän huusi ja juoksi ylös.

snapshot_3a19120f_7a27e9da

Kimi ryntäsi kertomaan tilanteen Annielle ja sitten Tonylle.

snapshot_3a19120f_7a27ea38

Beth joka oli tekemässä voileipää itselleen. Hän ei kestänyt katsella Sakkea yhtään.

"Isä sä tuhoot meidän elämän!" Beth huusi kyyneleet valuen. Hän juoksi ylös.

snapshot_3a19120f_da27ea56

Annie kuuli huoneeseensa Bethin itkun ja meni tuttuun tapaan lohduttamaan.

"Hys hys! Kyllä äiti sille näyttää!"

snapshot_3a19120f_da27ea80

"Cami! Sä oot mun elämäni rakkaus! Mä tarvitsen sua!" Sakke polvitui eteeni.

snapshot_3a19120f_1a27ea8d

"Voi Sakke!"

 

 

 

Siihen jäi se osa! Jännittävää, mitä Cami vastaa? :D




Kiitoos kiitooss :D